بیوگرافی شاهرخ استخری
نوشته شده توسط : نیلوفر

 

______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______

 

بیوگرافی  شاهرخ استخری


نام : شاهرخ

نام خانوادگی : استخری

متولد : 1359

یک بیوگرافی از زبان خود شاهرخ استخری برایتان گذاشتم تا بیشتر با این بازیگر جوان آشنا شوید


 

چهاردهم مهرماه سال 59 به دنیا آمدم، فرزند بزرگ خانواده‌ام و بعد از من دو خواهر دیگر به دنیا آمدند، پدرم مهندس

شیمی است و مادرم لیسانس زبان است، پس از اینكه خواهرم به دنیا آمد، مادرم خانه‌دار شد. خودم هم ورودی

سال 78 هستم و مهندسی صنایع خواندم، برای فوق‌لیسانس هم در رشته سینما شركت كردم كه متاسفانه

قسمت نشد.
 

او در مورد آغاز بازیگری برایمان می‌گوید: «سال سوم دانشگاه كه بودم، یكی از دوستانم «هاشم مهدوی» كه

می‌دانست به دنیای سینما علاقه‌مندم، مرا به آقای رحمانیان معرفی كرد، وی آن سال كارگردانی تئاتر «اسب‌ها» را

برعهده داشت و من هم به همراه 20، 30 نفر دیگر در كنار بزرگانی چون؛ داوود رشیدی، رضا بابك، علی عمرانی،

مهتاب نصیرپور، بهناز جعفری، هومن برق‌نورد و... بود، نقش ما پررنگ نبود، ما یك تیم بودیم كه با پاهایمان روی

صحنه، ریتم می‌زدیم. سپس توسط یكی از دوستانم به كلاس بازیگری رفتیم، حضور در آن تئاتر هم، باعث شد تا

من بازیگری را ادامه بدهم، شاید برایتان جالب باشد كه بگویم، حضور در آن تئاتر به همراه اجرای شبانه و تمرین،

دستمزدی 170 هزار تومانی داشت كه به من خیلی چسبید! پس از آن كلاس‌ها، یك دوره پیشرفته زیرنظر حبیب

رضایی، پیام دهكردی، هدایت هاشمی، مهتاب نصیرپور و... گذراندم. این روند ادامه پیدا كرد، تقریبا ناامید شده بودم

و احساس می‌كردم كه زمان زیادی از دست دادم و رفتم سركار دیگری... چرا كه طی این سال‌ها چند بار هم تست

دادم، اما انتخاب نشدم، یادم می‌آید، آخرین بار هم كه تست دادم، برای فیلم «استشهادی برای خدا» به كارگردانی

«علیرضا امینی» بود. دو سال بعد امیر انصاری از دفتر آقای امینی زنگ زد و به من گفت كه فیلمی به نام «تلخون»

می‌خواهیم بسازیم، مداركتان اینجاست. سپس «سیاوش خیرابی» هم اضافه شد، «تلخون» چند بار هم از

تلویزیون به نمایش درآمد كه جزو اولین كارهای من و سیاوش بود. سپس آقای امینی مرا به «سامان مقدم» برای

بازی در سریال «پریدخت» كه ماه محرم سال 86 پخش شد، معرفی كرد؛ لیلا حاتمی، علی مصفا، حسن

پورشیرازی، كامبیز دیرباز و... در آن مجموعه بازی می‌كردند كه البته این سریال زودتر از فیلم تلخون پخش شد،

تلخون نوروز 87 پخش شد، پس از «پریدخت» هم در سریال «مثل هیچكس» كه رمضان سال 87 پخش شد و نوروز

امسال هم در سریال «ماه عسل» كه از شبكه دو پخش شد، بازی كردم، كه برای من تجربه خوبی بود، بازی در كنار

محمد مطیع، سعید پورصمیمی، پروانه معصومی، یوسف تیموری، سحر ولدبیگی، امیرحسین صدیق و... بازی در

كنار این بزرگان، برای من تجربه بسیار خوبی بود و از آن بسیار آموختم...
 

حضور در دلنوازان

 

برای بازی در «ترانه مادری» پیش كارگردان مجموعه؛ «حسین سهیلی‌زاده» رفتم، اما از آنجا كه قرارداد «مثل

هیچكس» را بسته بودم، قسمت نشد با هم همكاری كنیم... آقای سهیلی‌زاده در انتخاب بسیار دقیق است و دیگر

حرفی باقی نماند.

 
______www.amirali-mankan-pesaram-69.loxblog.com______




:: بازدید از این مطلب : 827
|
امتیاز مطلب : 55
|
تعداد امتیازدهندگان : 15
|
مجموع امتیاز : 15
تاریخ انتشار : شنبه 2 بهمن 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
دختر خوشگل در تاریخ : 1389/11/2/6 - - گفته است :
slm alieeeeeeeeeeeee man linket kardam u ham linkam kon mer30


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: